10.05.2012

Lite å gjøre, sa du?

Skrevet på tirsdag, men på grunn av dårlig nett fikk jeg ikke lastet opp bildene! Nå sitter jeg hjemme i Norge og koser meg med norsk mat og myke senger! :) 

Så, hva har skjedd i mitt liv den siste uka? Vel, hadde jo bursdag forrige mandag, og det var kjempekoselig å ha besøk av mormor og Anne da! Tirsdagen besto jeg oppkjøringa, som jeg nevnte tidligere, og på onsdagen dro hele klassen til Stratford upon Avon for å se Romeo & Juliet in Baghdad. Jeg skal blogge om det veeldig snart, når alt stress og skole og reise til Norge er over (soom jeg kommer tilbake til). På torsdagen gjorde jeg vel ikke noe spesielt, jeg sov lenge og dro på skolen. Ja, og så pugget jeg til tyskeksamen. For på fredagen hadde jeg 3 eksamener i tysk; listening, writing og reading. Stress uke? Ikke i det hele tatt!





























På lørdagen klarte jeg å slappe av, og jeg dro på en bar i nærheten kalt Jenny Wren for å møte venninnene mine og spise litt mat. Søndagen skjedde det ganske mye, faktisk! Jeg sto opp ganske tidlig, og dro ut og jogget i en park! Etterpå ble det styrketrening, og jeg ble faktisk nesten angrepet av en hund som ville leke (men den var liten og søt da, så det gikk greit!) og etter det så tok jeg en rask dusj før jeg suste på en "fair" (tivoli med karuseller) i byen sammen med Lisa og Tonje. Det var ikke veldig stort der, og vi tok bare en karusell for Tonje var syk og jeg hadde ikke så veldig lyst til å dø tidlig, tror Lisa ble litt sur da, hun ville jo ta allee! Etter det dro vi på kino og så American Pie - the Reunion på kino, den var kjempegøy! Men synes fortsatt nr 1 og 2 er best da, de er enda kleinere og latterlige!





































På mandagen var det helligdag, så da tok de fleste livet med ro. Men ikke meg, nei, for jeg hadde nemlig en matteprøve som jeg måtte øve til! Brukte faktisk hele dagen på det, bortsett fra en liten pause der jeg gikk på Co-op'en sammen med Lisa, og så gikk vi hjem til henne og lagde NORSK grøt, namnam! Etter det var det rett tilbake i arbeid igjen, før jeg stupte i seng, dausliten. Burde lære meg å begynne å pugge tidligere til prøver... I dag hadde jeg som sagt matteprøve, og den gikk faktisk OK! Så da er deen bekymringen ute av verden. Nå skal jeg bare pakke litt til, for i morgen drar jeg til NORGE! Søsteren min har konfirmasjon på lørdag, og jeg kunne jo ikke gå glipp av den! Derfor skal jeg være i Norge fra 9. til 13. mai, og så kommer jeg tilbake til Cambridge for å være her en uke og feire 17. mai, før vi drar hjem for godt! Som dere ser skjer det masse masse nå de siste ukene, og tiden bare suser forbi! Må si det blir deilig å kunne legge seg ned og puste ut litt, men det blir nok ikke før eksamenene i Norge er unnagjort og jeg ikke har noe mer å tenke på!

Vi tok bilde i dag etter skolen, her er alle jentene i klassen utenom Aljona! :) Og hvis du ser på bildet under, kan du sammenligne med hvordan vi så ut i starten av året!






















0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...